آبگیر لوله ای وسیله که جهت آبگیری فرش مورد استفاده قرار میگیرید و فرش پس از شستشو درون آبگیر لوله ای قرار میگیرد تا به مقدار زیادی از آب آن گرفته شود،پس از آبگیری نیز فرش وارد قسمت گرمخانه میشود تا فرش خشک شود و مرحله آبگیری آن به صورت صد در صدی انجام شود.

دستگاه آبگیر لوله ای دارای مدل های درب دار و بدون درب در مدل های تک لول،چهار لول و شش لول میباشد که محصولات شرکت مهندسی صنایع سخنور اقدام به تولید اینگونه آبگیرها با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا کرده که دارای دور بالا و رکورد آبگیری زیر 2 دقیقه میباشد!!

قطعات استفاده شده در آبگیر لوله ای فرش شرکت مهندسی صنایع سخنور دارای اصالت و از کشورهای اروپایی و کشور ژاپن میباشد.

همچنین تجربه بیش از 10 سال شرکت در بخش شستشو به کمک آمده تا محصولی که خدمت مشرتیان گرامی تحویل میگردد بدون کمترین مشکل و ایراد فنی باشد و کار خشک کردن فرش را به بهترین شیوه ممکن انجام دهد.

دستگاه های آبگیر تولید شده در شرکت مهندسی سخنور دارای 2 سال ضمانت کتبی ( محضری ) و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی می باشد.

شما مشتری عزیزمان میتوانید جهت مشاوره و خرید دستگاه آبگیر لوله ای فرش با شماره ذیل تماس گرفته و جهت بازدید از تصاویر دستگاه ها به کانال تلگرامی و وب سایت شرکت مراجعه کنید.

 

شماره تماس:

09121539067

مهندس سخنور آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

وب سایت شرکت:

https://carpet-machines.com

کانال تلگرام:

https://t.me/sokhanvarqom